DUK

DUK (Dažnai Užduodami Klausimai)

1. Kas yra MONSÍ žvakės?

MONSÍ žvakės yra rankų darbo sojų vaško žvakės, pagamintos iš natūralių ir ekologiškų ingredientų. Jos yra draugiškos aplinkai, ilgaamžės ir turi malonų aromatą.

2. Kokie yra MONSÍ produktų privalumai?

MONSÍ produktai yra pagaminti iš sojų vaško, kuris yra natūralus ir nekenksmingas sveikatai. Sojų vaško žvakės dega ilgiau ir švariau, nei parafino žvakės, neskleidžia kenksmingų chemikalų ir sukuria jaukią atmosferą.

3. Kiek laiko dega MONSÍ žvakės?

MONSÍ žvakės dega ilgiau nei įprastos žvakės dėl jų natūralios sudėties. Degimo laikas priklauso nuo žvakės dydžio, bet vidutiniškai mūsų žvakės dega nuo 30 iki 50 valandų.

4. Ar jūsų žvakės yra saugios naudoti namuose?

Taip, mūsų žvakės yra saugios naudoti namuose. Jos yra pagamintos iš natūralaus vaško, ir degdamos neskleidžia toksinių medžiagų. Vis dėlto, rekomenduojame visada laikytis saugos instrukcijų, nepalikti žvakių be priežiūros ir laikyti jas toliau nuo vaikų bei gyvūnų.

5. Kaip teisingai deginti žvakę?

Norint, kad žvakė degtų tolygiai ir ilgai, pirmą kartą deginant, leiskite jai degti tiek laiko, kad vaškas ištirptų iki kraštų. Visada trumpinkite dagtį iki 5 mm prieš kiekvieną deginimą, kad išvengtumėte dūmų ir suodžių.

6. Kas yra namų kvapai ir kaip jie naudojami?

Namų kvapai – tai specialūs kvapų mišiniai, kurie skleidžia malonų aromatą jūsų namuose. Jie dažniausiai naudojami su specialiais difuzoriais arba tiesiog purškiami į orą. Namų kvapai suteikia jūsų namams jaukumo ir šviežumo pojūtį.

7. Kuo skiriasi pakabinami kvapai nuo namų kvapų?

Pakabinami kvapai yra skirti mažesniems plotams, pavyzdžiui, spintoms, automobiliams ar vonios kambariams. Jie dažnai turi pakabinimo elementą, kad būtų patogu juos pritvirtinti. Namų kvapai yra labiau skirti didesnėms erdvėms ir dažniausiai naudojami su difuzoriais ar kitais kvapų skleidimo įrenginiais.

8. Ar galima grąžinti ar pakeisti MONSÍ produktus?

Taip, jeigu nesate patenkinti savo pirkiniu, per 14 dienų galite grąžinti ar pakeisti prekę. Svarbu, kad produktas būtų nenaudotas ir originalioje pakuotėje. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl išsamesnės informacijos.

9. Kaip galiu susisiekti su MONSÍ klientų aptarnavimu?

Jeigu turite klausimų ar pageidavimų, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@monsicandles.lt arba telefonu +370 654 02908. Mes visada pasiruošę padėti!

10. Kaip galiu užsisakyti MONSÍ produktus?

MONSÍ produktus galite užsisakyti tiesiogiai mūsų internetinėje parduotuvėje monsicandles.lt. Pasirinkite norimus produktus, pridėkite juos į krepšelį ir sekite instrukcijas apmokėjimo metu. Mes užtikrinsime greitą ir saugų pristatymą.


Užsakymai

1. Kiek laiko užtrunka jūsų užsakymo paruošimas?

Nors esame nedidelė įmonė, didžiuojamės galėdami pasiūlyti greitą ir patogų aptarnavimą. Užsakymai dažnai išsiunčiami tą pačią dieną (nuo pirmadienio iki penktadienio). Jei ne, jūsų užsakymas bus išsiųstas kitą darbo dieną. Per didžiausią užimtumą tai gali užtrukti iki 3 darbo dienų.

2. Ar jūsų produktai tinka veganams?

Visos mūsų sojų žvakės gaminamos iš 100% sojų vaško dribsnių ir aukštos kokybės kvapiųjų aliejų. Visi produktai netestuojami su gyvūnais, tinka veganams.

3. Kur gaminamos jūsų žvakės?

Kiekvieną žvakę rankomis gaminame mūsų studijoje Kaune.

4. Ar jūsų sojų vaškas yra tvarus?

Mūsų sojų vaškas auginamas ir perdirbamas JAV ir yra sertifikuotas kaip neturintis GMO medžiagų. Mes nenaudojame sojos, auginamos Pietų Amerikoje.

5. Ar galima gauti pavyzdžių prieš užsakant?

Žinoma! Galite įsigyti individualių arbatinių žvakių ar tirpukų pavyzdžių, ir mes dažnai įdedame nemokamą pavyzdį į siuntinius, jei tik galime. Parašykite mums, jei yra kvapas, kurio neužsisakėte, bet norėtumėte išbandyti.

6. Ar jūsų žvakės gaminamos su eteriniais ar kvapiaisiais aliejais?

Mes naudojame kvapiuosius aliejus. Tai leidžia mums pasiūlyti platų kvapų asortimentą ir užtikrinti gerą kainos ir kokybės santykį. Kiekvieno produkto puslapyje rasite sudedamųjų dalių sąrašą, kad galėtumėte pasirinkti pagal savo pageidavimus.

7. Kaip bus supakuotas mano užsakymas?

Jūsų daiktai bus suvynioti į burbulinę plėvelę, užklijuoti popierine juosta ir įdėti į dėžutę. Daugelį mūsų pakuočių galima perdirbti, pakartotinai naudoti arba kompostuoti.

8. Ar galima užsakymą išsiųsti kaip dovaną?

Žinoma! Prieš atsiskaitydami galite pasirinkti dovanų dėžutės variantą. Taip pat galime pridėti jūsų žinutę, o siuntiniuose niekada nėra finansinės informacijos.


Pristatymas

1. Kiek kainuoja pristatymas paštomatu?

Pristatymas į paštomatą Lietuvoje prasideda nuo 3.50eur. ir yra apskaičiuojamas pagal jūsų krepšelio turinį. Taip pat siūlome ir nemokamą pristatymą į paštomatą Lietuvoje, kai išleidžiate daugiau nei 50eur. internetu.

2. Ar galiu gauti siuntinį rytoj?

Jei užsakymą pateiksite iki 12 val. dienos, mes jį išsiųsime tą pačią dieną. Dažnai užsakymai atkeliauja į paštomatą sekančią dieną, bet to garantuoti negalime.

3. Kaip sužinosiu, kada tikėtis savo siuntinio?

Jums bus išsiųstas el. laiškas, kai jūsų siuntinys bus supakuotas ir išsiųstas. Turėsite siuntos sekimo numerį, todėl galėsite pasitikrinti kokioje vietoje yra jūsų užsakymas. Kai siunta bus įdėta į paštomatą ir paruošta atsiėmimui gausite SMS žinutę (užsakymo metu pateiktu tel. numeriu) su paštomato durelių kodu ar QR kodu.

4. Ką daryti, jei turiu problemų su pristatymu?

Jei jūsų pristatymas nevyksta pagal planą, prašome susisiekti su mumis iš karto. Mes padarysime viską, kad išspręstume problemą ir pristatytume jūsų siuntinį. Galite mums skambinti +370 654 02 908 arba rašyti el. paštu info@monsicandles.lt

5. Ką daryti, jei gavau pažeistą siuntinį?

Jei gavote užsakymą ir kažkas buvo pažeista per pristatymą, praneškite mums iš karto. Prašome atsiųsti mums el. laišką su pristatymo informacija, kas buvo pažeista ir, jei įmanoma, nuotrauka. Mes pasirūpinsime pakeitimu arba grąžinimu, priklausomai nuo situacijos ir jūsų pageidavimų. Prašome pranešti apie visus pažeidimus per 48 valandas nuo pristatymo.

6. Ką daryti, jei mano siuntinyje trūksta prekės?

Mes esame tik žmonės, labai retai, bet galime kažką praleisti jūsų siuntinyje. Jei tai nutiko, informuokite mus ir mes atsiųsime trūkstamą prekę ir atsiprašymą už nepatogumus!


Individualūs ir verslo užsakymai

1. Ar galima įsigyti žvakių dideliems verslo renginiams?

Visada džiaugiamės galėdami aptarti didelius užsakymus verslo renginiams ar dovanoms. Prašome rašyti el. paštu info@monsicandles.lt su aprašymu, ko norėtumėte ir kaip įsivaizduojate produktą, ir mes grįšime su detaliu pasiūlymu.

2. Ar galiu įsigyti žvakių su savo etiketėmis?

Taip, galime pagaminti “white label” žvakių, parašykite mums info@monsicandles.lt ir grįšime pas jus su pasiūlymu